God Morgon!

Hallå där!

Så, idag har vi inte tagit på oss cykelbyxorna, vi har inte ätit frukost hos någon vi inte känner, vi har inte heller fyllt vattenflaskorna med siktet inställt på att ta oss till Växjö, Bollnäs, Umeå eller någon annan stad i Sverige.

Känns det konstigt? Ja det gör det.
Vi har cyklat i 33 dagar med samma tanke nästan varje morgon, nu då?

Klockan 11:00 ska vi infinna oss på torget i Skellefteå för att fira att vi är framme samt lämna över checken till Skellefteå Handikappidrott, det kommer bli grymt.
 
Efter det sätter jag (Johanna Ragnarsson) mig i en bil med destination Dala-Husby medan Johanna Mikkelä stannar kvar här i Skellefteå en natt till.
I morgon börjar det vanliga livet igen, vad ska man göra då?

En bild på min goda mat som jag käkade igår, det blev O'learys och hockeytittande :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0