Lördag kväll

Jaha, klockan 11 idag lämnade vi över checken och nu sitter jag här, i min säng i Dalarna, och har varit hemma sen klockan halv 8 (Min pappa kör ganska fort). Det ska bli underbart att få krypa ner i min egen säng i natt (sängen här är mycket skönare än den i Västerås), det var ett tag sedan sist. 

Idag då.. jag blev väldigt rörd av alla människor som var där för att se oss, helt underbart. Det hade egentligen inte spelat roll hur många som var där, det hade varit grymt ändå.
Räkna med att jag skriver tack ett flertal gånger till, ni är helt otroliga. Varenda en som har hjälpt till, vare sig det är att ha bidragit med pengar eller sagt ett gott ord, jag är så otroligt tacksam för allt. Ni är bäst! 

Detta projekt är inte över, det finns många att träffa, mycket att skriva och allt annat som hör till, men jag avslutar för dagen i alla fall, vi hörs i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0