Cykeln på bilen och inte jag på cykeln

Nu är även jag på väg söderut och hemåt. Passerar Umeå alldeles snart. För oss tog denna sträcka 3 dagar att åka. 3O dagar till och vi var i Trelleborg. Trelleborg till Skellefteå - på cykel. De senaste dagarna har känslorna varit många och stora, det har inte riktigt gått att sätta fingret på dem. Allt beröm och alla positiva ord man har fått de senaste dagarna har varit svåra att ta till sig. Javisst, jag har cyklat 164 mil, vad är det med de då? Efter några dagar nu har man dock insett att det är ju faktiskt ganska häftigt det vi gjort! Orden och berömet vi har fått värmer ordentligt i hjärtat nu :) All timmar vi lagt ner från planering till genomförande har varit många och roliga och jag ångrar inget av det vi varit med om och fått uppleva! Men som Johanna skrev så skulle det aldrig ha gått utan alla er som stöttat och hjälpt oss - det är vi oerhört tacksamma för! Ni är guld värda, allihopa. Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0