Lördag!

Det kan vara så att vi nästa Lördag är i Trelleborg vid den här tiden. Mina (Johanna M.s) föräldrar kommer att köra ner oss dit och även sponsra oss med övernattning där - det tackar vi för! Det är dock inte helt klappat och klart om vi åker på Lördagen eller Söndagen.

Nog om det. Eftersom det bara är en dryg vecka kvar nu så är det faktiskt så att man behöver fixa grejer till projektet även på em Lördag. Därför tog jag mig en biltur till Fagersta för att lämna in lite av våra kläder som ska tryckas :) Nog om det.

Jag var och hälsade på min mormor och morbror idag. Där fanns ett paket till oss båda som hade texten "att användas när det blir jävligt" på sig. Eftersom paketet var så stort var jag tvungen att öppna det då vi ska ha så lie packning som möjligt med oss när vi cyklar. Jag tänkte inte berätta vad det var i paketet men jag tänkte att ni skulle få gissa! När vi sen känner att det känns jävligt under resan och vi behöver använda det så kommer vi att redovisa svaret här! :)


Kommentarer
Postat av: fanny

GODIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-03-29 @ 17:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0