Vi lever!

Resan upp till Skellefteå gick bra och vi lever :) vi hade tur och fick platser brevid varandra. SAS var snälla och bjöd på frukost. Även så såg vi en "kändis" på flyget, Hardy Nilsson (hockeytränare djurgården) skulle upp och se sina spelare spela match mot Skellefteå.

Gårdagen spenderades av mig (Johanna Mikkelä) hos min faster och hennes man, vi åt gott och pratade om allt och ingenting - ni vet sånt man gör min släktingar som man inte träffat på länge :) Självklart tränade jag också, det blev 40 minuter på motionscykeln! :)

Vad Johanna Ragnarsson gjorde igår för övrig att spela match vet jag inte. Dock vet jag att dom gick segrande ur matchen med 6-3! Grattis till det Johanna :)

Idag spelar Johanna ytterligare en match upp i Boden och kommer hit först sent ikväll. Då blir det att gå igenom morgondagen och sova. Jag själv ska träna idag med, vet inte än om det blir på cykeln eller löpning, vill ju inte direkt springa vilse här upp i norr!

Ha en bra dag, och Johanna - lycka till med matchen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0