Träning för vissa.

Hej alla glada!


Ja, här sitter alltså jag, Johanna R och chillar medan Micke (Johanna M) svettas på cykeln.
Nej, skämt å sido, jag jobbar faktiskt också. Går igenom lite mail och skickar mail + uppdaterar er om läget (Fick precis ett riktigt roligt mail, men mer om det sen).

Min träning ser lite annorlunda ut mot Johannas då vi på vår fritid sysslar med helt olika träning. Eftersom hon orienterar så behöver hon den där långdistansträningen hela tiden medan jag som innebandyspelare kan få en negativ effekt av den. Därför har jag pratat med min fystränare om hur jag ska göra, och han tyckte att eftersom det är så lågintensiv cykling vi ska hålla på med går det bra om jag fortsätter med min gymträning (explosiv) och intervallträning och sedan under återhämtningsveckorna kör långdistans på cykel. Lång historia, men jag får väl lita på honom.

Någon dag den här veckan ska vi även sätta ihop en föreläsning som vi ska hålla på John Bauer i Skellefteå när vi kommer dit på måndag, vi har väl inte riktigt bestämt vad vi ska prata om till 100 % så det är dags att sätta igång med den!
Vi både längtar otroligt mycket till helgen när vi åker och känner att det ska bli riktigt skoj att träffa alla där uppe, även att det är en innebandyträning vi ska vara med på är riktigt roligt! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är bara lat! (Alltså, Johanna R)

2011-01-25 @ 11:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0