I want to ride my bicycle

Blev inte så mycket skrivit om träning med tanke på allt spännande som har dykt upp de här två dagarna. När vi pratar om detta projekt med någon så får vi ofta frågan "Är ni vana cyklister?" så jag tänkte svara på det.
Varken jag eller Johanna har cyklat mycket i våra liv, jag cyklar till och från skolan och det är i princip allt. Därför är det lite extra roligt att vi gör denna resa, något som är helt annorlunda mot något vi brukar göra, jag ser verkligen fram emot April då vi lämnar Trelleborg.

Jag tyckte dagens cykelpass var ganska skönt, det var längesedan jag satt på cykeln och det märktes på intensiteten, dags att ta tag i träningen. Men ganska skönt som sagt och det var egentligen bara första halvtimmen som kändes som en timme.
Var inte alls lika trött jag som jag brukar vara efter, dock är jag väldigt seg i benen nu med tanke på att jag hade en träning nu på kvällen med.

Några bilder från dagen blev det med. Angående censureringen så var det för att vi inte vet vem det är och personen i fråga kanske inte tycker det är så kul att ha en bild på internet då man sitter och svettas på en cykel, så lite omtanke där.

Fortsätt läs bloggen för nu gället det, nu kör vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0