Dålig täckning

Hej hörrni!

Vinst i båda matcherna blev det för oss, dålig match igår, bra idag vilket resulterade med en vinst på 9 mål mot 1. Vad har jag gjort förutom att spela? Chillade lite med Djurgårdens hockeylag på hotellet, sov i 10 timmar, fick skjuts av en snäll familj från arenan till bussen, tog bussen till Luleå där jag nu befinner mig.

Har haft smått panik över att jag inte har haft någon täckning över huvud taget. När jag kom till Luleå letade jag upp max, slog på datorn och frågde min vän André om hjälp hur man slog av 3G-nätet och efter många om och men fick jag av det och kan nu använda telefonen igen, lycka!

Om en timme avgår bussen från Luleå till Skellefteå så jag ska upptäcka lite mer av staden. Lite roligt är att mina lagkamrater hinner komma hem till Sala/Västerås före jag är i Skellefteå, bussen anländer 22:30.

Nog talat för mig om detta, ni vet att jag lever och här kommer två inte allt för fina bilder, men bilder är alltid bra.
Luleå

Kommentarer
Postat av: Elin Björkman

Hej tjejer!

Vill bara tacka för besöket hos oss idag. Det var roligt att lyssna på er och jag vill också säga att ni är väldigt duktiga på att prata inför grupp. Det var ett lugnt och behagligt tempo och ni gjorde presentationen intressant att lyssna på. Jag kommer att följa er på bloggen och har även lagt ut den som länk på vår blogg http://halsaidrottjbskelleftea.blogspot.com/. Som sagt hoppas att allt går enligt planerna, om inte så kommer ni ju att lära er ännu mer. Sköt om er så hörs vi igen. Hälsningar Elin

2011-01-31 @ 14:38:00
Postat av: Johanna & Johanna

Hej Elin!

Tack för att vi fick komma och för de värmande orden! :) det var kul och en bra erfarenhet för oss att få hålla det korta föredraget! Vi ses i maj! Sköt om er!

2011-01-31 @ 16:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0