Vi klarade oss hela vägen till Sundsvall.. nästan

Vad har hänt?

Knappt en kilometer från Sundsvall ska jag lägga i en annan växel, men det blir något strul så jag vet inte riktigt vad som händer men till slut ligger jag där på marken med cykeln över mig och foten fast i någon konstig ställning.
Vem var det då? Självklart Johanna R, vem annars? :)

Jag lever i alla fall, men har galet ont i ljumsken, framsida lår och vaden. Förhoppningsvis ska det inte vara någon fara trotts att jag knappt kan gå, men det ska jag ju inte göra så mycket heller.

Well, positiva saker är väl att vi har något mer att skriva om och att något oväntat har hänt, jag får väl bjuda på den! :)

Hörs senare, nu ska vi äta kvällsbuffé på hotellet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0