På väg till Malmö

Sitter för tillfället i bilen på väg till Malmö.

Det blev inte som planerat igår då Johanna M var trött och ville sova medan jag var rastlös. Jag tog en liten promenad  för att upptäcka lite mer. 
Somnade relativt tidigt och i morse åt vi en god frukost innan vi begav oss.
I Malmö ska vi besöka Johannas kusin och jag vet inte om vi ska upptäcka Malmö också, det återstår att se. ´

Slänger iväg en tanke till mitt grymma innebandylag som spelar match i Jönköping idag. Vi har kvalat i tre veckor nu och blev redan förra veckan klara för elitserien så jag behövde inte vara med på dagens match.


En sak i Trelleborg

Kommentarer
Postat av: DAVID

Är ni där?

2011-04-03 @ 16:45:21
Postat av: Tour Te Skellefte

Nu är vi tillbaka i Trelleborg och sitter på Donken för en bättre uppkoppling! ;) Imorn sticker vi! Hoppas du följer oss :)

2011-04-03 @ 20:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0