One day in my life

Heeej kära vänner!

Min käre kamrat har berättat vad hennes planer för dagen så nu tänkte jag dra min dag och gårdag här.

Igår när jag kom hem kände jag mig rastlös, så jag tog bilen till Långshyttan för att hälsa på André. Vi tog en promenad och hittade Tobias i sporthallen. Stannade där med honom lite innan vi vandrade vidare och pratade gamla minnen, mycket trevligt. På vägen hem svängde jag in vid Zimon för att hänga lite med honom och Tobias, vid midnatt var jag galet trött så jag var tvungen att åka hem, haha.  

Idag stack jag till Falun för att hänga med en fin vän, vi funderade på vad vi skulle göra och bestämde oss för att åka till Avesta av alla ställen i hela världen. Väl där vandrade vi runt, Lovisa (som min vän så fint heter) plockade på sig massa fina kläder på H&M och precis när hon skulle prova detta säger expediten att dem stänger och att hon inte hinner, dålig timing där av oss, haha. Vi gick i alla fall och käkade glass och hängde lite innan vi begav oss hemåt. Tog vägen över Säter för att släppa av henne och bestämde mig för att hälsa på min morbror m. familj.

Blev bjuden på mat och varvade det med herrarnas SM-final i innebandy och både Andreas och min bror satt och kollade på förlängningen och straffarna, imponerande.
Åkte hem, käkade pizza och nu sitter jag här med Yellowcards nya skiva spelandes. Ska precis ta tag i att städa mitt rum så att Johanna inte får andningsnöd när hon är här av allt damm.

I morgon ska jag kika på fotboll i Hedemora med Lovisa innan jag sticker hem till Johanna i Skinnsberg och taggar de sista veckorna av cyklingen.

Ta't lugnt så hörs vi!
Puss&Kram Johanna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0