God Morgon från Bollnäs!

Jag (Johanna R) vaknade för en timme sedan medan andra Johanna har sovit fram tills nu. Jag har haft panik hela morgonen eftersom jag inte fick igång tvättmaskinen och trodde jag hade låst in kläderna där och att vi aldrig skulle få ut dem igen. Dock är Johanna rutinerad på det där (hon tvättade igår) så hon styrde upp det där nu och kläderna tvättas för fullt.

Fick ett telefonsamtal precis, en tidning här i Bollnäs hade fått ett tips och vill skriva om oss, skoj! Så vi ska väl antagligen träffa dem en sväng idag, riktigt roligt.

Annars så är det galet fint väder utanför så jag kan tänka mig att vi kommer vara i solen ganska mycket idag.


Igår när vi stannade i Kilafors.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0