God Morgon....

...på er alla, det är en underbar dag i Örnsköldsvik idag!

I natt hade grannen fest - det + att jag inte var ett dugg trött gjorde att jag inte somnade så där värst tidigt. I morse vaknade jag av en lövblås - det + att mina öronproppar inte hjälpte gjorde att jag inte vaknade så värst sent. Vid halv 8 började dem dra igång oljudet så jag bestämde mig för att ganska snabbt stiga upp och ta ett bad.

Johanna R sover så jag tänkte försöka hinna med att skriva lite skolarbete nu innan jag äter frukost. Vill också påminna er om att vi ska vara med på radion i Skellefteå idag, vid halv 11 kommer det att vara så ni får väldigt gärna lyssna! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0