Dag 3

Idag tog vi oss som sagt 10 mil uppåt i landet, mellan Hässleholm och Grimslöv. 
Just nu chllar vi på vandrarhemmet här, äter lite mat köpt på Ica och ja, gör inte så mycket mer.
För mig (Johanna R) var den här dagen sjukt jobbig då jag inte är van att vara ute så länge, inte har uthållig kondition och allt annat som kan vara fel. Men jag tog mig igenom dagen och det känns bra, i morgon så är det en kortare sträcka vilket är skönt ;)
3 bilder från dagen:


Det regnade ungefär 8 mil så hela regnstället åkte på.
"Vi ska inte cykla på grusvägar", men bara på lervägar :)


Det är snö kvar i Skåne
Vi gjorde två intervjuer igår, klicka in lite senare så får ni se resultatet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0