Design.

Hallå i stugan, Johanna här! (Så roligt att ni inte har en aning om vem av oss det är som skriver)
Idag blev jag så trött på det vita så jag gjorde en ny grym design på några minuter (Man kanske skulle ha gått IT Media i stället, webbdesign är min grej. (Hoppas ni förstår ironin nu)).
I alla fall så får det duga tills vi får klat vår andra, som vi inte gör själv.

Övrigt då? Vad händer?

Det är banken som ligger och tynger oss nu, har ringt 48 gånger den här veckan känns det som men får aldrig tag på vår kontaktperson. Jag ringde bara för några minuter sedan och lämnade mitt nummer (andra gången) så nu hoppas jag på ett telefonsamtal senare idag, annars är det bara att ringa i morgon igen.

Vi behöver ett möte med banken så vi får klart allt hur vi ska göra med pengarna innan vi sätter igång att gå ut till företag.
Vi har även jättebra idéer som gäller reklam och vi hoppas på att det blir någon form av samarbete. Kan inte berätta så mycket nu men det vore toppen om det går ihop.

Jag hoppas ni följer bloggen intensivt för det här kommer bli bra, jävligt bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Well done! Kämpa på, bara 150 mil kvar!

2010-10-20 @ 15:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0