Cykeltur.

Just nu händer det inte sådär överdrivet mycket med projektarbetet. Det beror på samma anledningar som vi har nämt tidigare.

Dock kan vi göra annat under tiden - som att träna!
Jag befinner mig i Dalarna medan Johanna M befinner sig i Västmanland, därför har vi ingen möjlighet att träna tillsammans.

Idag hade jag bestämt mig för att ta en cykeltur och kunde inte ha mer tur när mina vänner Zimon och Tobias kommer förbi på cyklar, så jag drog med dom på tur på 2,5 mil!
Det var faktiskt roligt att cykla och det var inte speciellt jobbigt, så jag tror definitivt att det kommer gå bra i vår!

Med det bjuder jag på två bilder från dagen och avslutar med att säga att bättre uppdatering kommer :)

/ Johanna R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0